کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی و درمانی خوی با حضور استاندار

ارومیه (پانا)- بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی و درمانی خوی امروز با حضور استانداردرشهرستان خوی کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی و درمانی خوی با حضور استاندار

بزرگترین مجتمع خدماتی، رفاهی و درمانی خوی، امروز با حضور استاندارآذربایجان غربی، سرمایه گذار این پروژه وجمعی از مسولین استانی وشهرستانی در خوی کلنگ زنی شد.

محمد مهدی شهریاری در این مراسم با بیان اینکه، برای ارتقاء شاخص‌های توسعه استان، از زمان آعاز دولت تدبیر امید تابه امروزسرمایه گذاری‌های مناسب در استان آذربایجان غربی انجام شده، گفت:از آغازبکار دولت تدبیر امید در این استان حدودا ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفته که از این مقدارسرمایه گذاری، حدودا ۶هزار میلیارد تومان در بخش آب و خاک سرمایه گذاری شده است.

وی همچنین تصریح کرد:در سال گذشته حدودا ۲۵۰۰ میلیارد تومان در خواست سرمایه گذاری برای استان داشتیم.

شهریاری ادامه داد: برای انتقال آب به صورت پمپاژ از ارس به طرف سد کرم آباد پلدشت به طول ۲۰ کیلومتر وبا اعتبار یک هزار و۷۰۰ میلیارد تومان، سرمایه گذاری شده است.

شهریاری در بخشی از سخنان خود به پروژه‌های قابل افتتاح، در سفر اخیر ریاست جمهوری در این استان اشاره کردو گفت:چندین پروژه در بخش کشاورزی با اعتبار ۴۳۹ میلیاردتومان و پروژه‌های ورزشی هم با اعتبار۱۸۵ میلیار میلیار تومان در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسند.

در آئین این مراسم اکبرزاده شهردار خوی بعد از خیر مقدم گویی به بزرگترین پروژه سعدیه خوی اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های با مشارکت و سرمایه گذاری خدماتی، رفاهی و درمانی منطقه شمال غرب کشور خواهد بود.

شهردار خوی افزود: با توجه به طرح پیش بینی مجتمع تجاری، رفاهی، خدماتی و درمانی سعدیه در مساحتی بیش از ۹۳۵۰ مترمربع احداث می‌شود.

اکبرزاده اضافه کرد: این مجتمع بزرگ با زیربنای بیش از ۶۰۴۰۰ متر مربع احداث می‌شود و دارای ۲ طبقه پارکینگ به مساحت ۱۷۲۵۵ متر مربع برای پارک بیش از ۶۰۰ خودرو پیش بینی شده و مدت ساخت کلی این پروژه ۴ سال خواهد بود.

اکبرزاده تاکید کرد: احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی در دو طبقه به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع نیز در مدت ۲۴ ماه پس از صدور مجوز ساخت برای مجتمع پیش بینی شده است.

شهردارخوی در بخشی از سخنان خود گفت: در طراحی این پروژه بزرگ رفاهی خدماتی درمانی و تفریحی با ۶ طبقه به همراه دو طبقه پارکینگ، سالن سینما، شهربازی کودکان، طبقه ویژه بخش درمان و مطب پزشکان نیز در کنار طبقات خدماتی و تجاری ایجاد خواهد شد.

وی درپایان با بیان اینکه، در این پروژه حدودا بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و۲۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول بکار هستندافزود: بعد از اتمام این پروژه حدودا ۸۰۰نفر به صورت مشغول بکار می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار