استاندار زنجان:

پیام مشترک همه احزاب برای روز قدس، نشان‌دهنده اتحاد باشد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه پیام همه گروه‌ها و احزاب برای روز قدس یکسان و نشان‌دهنده اتحاد باشد، گفت، تمام گروه‌ها، تشکل‌ها و احزاب با حضور باشکوه خود در مراسم روز جهانی قدس، این پیام را خواهند داد که همه در ارتقای اقتدار و امنیت نظام، متحد هستند.

کد مطلب: ۹۱۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک همه احزاب برای روز قدس، نشان‌دهنده اتحاد باشد

فتح‌اله حقیقی در ستاد مشترک برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ه) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، همه ما موظف هستیم که هر سه مراسم روز قدس، سالروز 14 خرداد و سالروز 15 خرداد را هر چه باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار کنیم. در همین راستا، حوزه‌های اجتماعی و سیاسی، همچنین همه احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد باید برای حضور خود تمهیداتی بیندیشند.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه فرمانداران، با هماهنگی ائمه‌جمعه باید هر سه مراسم را با شکوه در سطح شهرستان خود برگزار کنند، ادامه داد: «روحانیون و مبلغان نیز موظف‌اند که به‌عنوان سرباز نظام، مطالبی بر محور وحدت و اتحاد بیان کنند تا چهره کثیف استکبار جهانی هویدا و انسجام و غرور ملی بیش از پیش تقویت شود و پایتخت شور و شعور حسینی نماد بزرگداشت این سه روز تاریخی به‌شمار آید.»
وی همچنین با تاکید بر لزوم پررنگ رسانه‌ها، به ویژه صدا و سیما در انعکاس برنامه‌های روز قدس، 14 و 15 خردادماه، افزود: «سخنرانی همه خطبا در برنامه‌های این سه روز باید هماهنگ و بر محور وحدت و اتحاد باشد تا چهره کثیف استکبار منطقه هویدا شود و زمینه برای انسجام ملی فراهم شود. در همین راستا، فرمانداران نیز تدابیر لازم را بیندیشند.»
حقیقی خاطرنشان کرد: «به مناسبت بزرگداشت 17 خردادماه و سالروز انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز کمیته‌ای تشکیل و تمهیداتی اندیشیده شود‌؛ در واقع مراسم خردادماه امسال باید با شکوه تمام و استثنایی باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار