اولین جلسه اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی زنجان تشکیل شد

زنجان ( پانا) - به دنبال انتصاب اعضای اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی زنجان توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان اولین جلسه این اتاق فکر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی زنجان تشکیل شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در اولین جلسه اتاق فکر دانشگاه که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، مطالب محوری و راهبردی را پیرامون اهداف تشکیل این اتاق فکر بیان کرد.
دکتر پرویز قزلباش به تشریح انتظاراتی که از این تشکل بسیارمهم و متمایز در راستای توسعه خلاقیت، تفکر روش‌مند و جمعی با هدف بهبود روزافزون فرآیندهای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی وجود دارد، پرداخت.
در ادامه دکتر مهرداد حمیدی مسئول اتاق فکر دانشگاه به تشریح چرایی و چگونگی فرآیندهای سیاست‌گزاری مبتنی بر فکر جمعی برای اعضا پرداخت.
بخش پایانی این جلسه بارش افکار و استفاده از نظریات و دیدگاه‌های اعضای اتاق فکر بود که طی آن دغدغه‌ها، راهکارهای پیشنهادی و نقطه نظرات اعضا به اشتراک گذاشته شد و تصمیمات کلانی درخصوص شیوه کار اتاق، روش ارتباط آن با بدنه اجرایی دانشگاه و سازوکارهای کار بسته محصولات فکری این تشکل اتخاذ شد.
اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی زنجان کانونی متشکل از مدیران، سیاستگزاران، اعضای هیئت علمی صاحب نظر و چهره‌های برجسته ادوار دانشگاه می‌باشد که در حوزه ریاست دانشگاه با هدف ارتقا و بالندگی نظام مدیریتی دانشگاه و استفاده از پتانسیل‌های ارزشمند سلامت استان تشکیل شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار