تقدیر استاندار از شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت های اجتماعی

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان با اهدای لوح و شمایل ویژه، از دکتر نوروزی شهردار اصفهان برای حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهان در استان های درگیر سیل در نوروز امسال تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر استاندار از شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت های اجتماعی

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این تقدیر به پاس توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی و انجام مسئولیت اجتماعی در بحران استان های درگیر سیل انجام شد.
در متن تقدیر استاندار اصفهان آمده است: هو العلیم؛ خروش طبیعت و وقوع سیل اگرچه اتفاق تلخ بهار امسال بود و کام هموطنان را تلخ کرد اما آغاز فصل دیگری از همدلی و نوع دوستی، تصویر شیرین و ماندگار این اتفاق شد.
آنان که فراتر از ابلاغ و بخشنامه، پای در راه کمک به همنوعان و هموطنان نهاده و مسئولیت اجتماعی خود را با شعار " همدلی برای ایران" به نیکی ادا کردند.
نیت و عمل آنان بی شک از فلسفه اصیل ارتباطات که همان احترام به روابط انسانی و اصول اخلاقی است، نشأت گرفته و بار دیگر به خوبی به اثبات می رساند که فصل الخطاب ارتباطات، جایی بیرون از کتاب ها و فرضیات رقم می خورد؛ آنجا که " دگر عضو ها را قرار نمی ماند " و احساسات والای انسانی را به میدان عمل می آورد.
اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش بی دریغ شما و مجموعه تحت مدیریت، در همیاری و همراهی به هموطنان استان های سیل زده در بهار ١٣٩٨، اعلام داشته و امیدوارم خداوند متعال، بهروزی و موفقیت را توشه راهتان سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار