عنوان چهارمی پسران طلایی تبریز در  مسابقات جهانی استانبول

تبریز (پانا)- پسران طلایی فوتبال تبریز تواستند مقام چهارم مسابقات فوتبال ترکیه را کسب کنند.

کد مطلب: ۹۱۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عنوان چهارمی پسران طلایی تبریز در  مسابقات جهانی استانبول

مسابقات جهانی فوتبال استانبول ترکیه با حضور تیم‌های قدرتمند ترکیه‌ای و اروپایی برگزار شد و تیم پسران طلایی تبریز هم به عنوان تنها نماینده ایران در این تورنمنت حضور داشت.

این تورنمنت جهانی با حضور ١٦ تیم در استانبول ترکیه برگزار شد که در مرحله گروهی نماینده تبریز با تیم‌های فنرباغچه، بالیک اسیر اسپور، داویتکا ( قهرمان روسیه )، ایزمیر دی اس آی و آردا کیرچالی نماینده بلغارستان هم گروه شده بود.

در مرحله گروهی پسران طلایی مقابل آردا کیرچالی و بالیک اسیر اسپور به پیروزی رسید. مقابل قهرمان روسیه و دیگر تیم ترکیه‌ای به تساوی رسید و در نهایت مقابل فنرباغچه تیم‌ قدرتمند ترکیه نتیجه را واگذار کرد. اما باتوجه به شناخته شدن به عنوان تیم فنی در مرحله گروهی، به مرحله بعدی مسابقات راه یافت.

در مرحله بعدی مسابقات، نماینده تبریز مقابل بشیکتاش ترکیه نتیجه را واگذار کرد و در نهایت به عنوان چهارمی این مسابقات دست یافت.

محمد بابایی مربی سابق تیم ملی نوجوانان ایران که سابقه پنجمی مسابقات جهانی هند را هم در کارنامه خود دارد، هدایت پسران طلایی در این دوره‌ از مسابقات را برعهده داشت.

گفتنی است علی شعبانی کاپیتان تیم فوتبال نونهالان تراکتورسازی و مهاجم پسران طلایی، به عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات شناخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار