انجام مصاحبه حضوری قبول شدگان آزمون انتخاب مدیران مدارس کردستان در هفته اول تیرماه 98 برگزار می شود

سنندج(پانا) - رئیس اداره نیروی انسانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش کردستان، گفت: مصاحبه حضوری قبول شدگان آزمون انتخاب مدیران مدارس در هفته اول تیرماه 98 برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۱۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انجام مصاحبه حضوری قبول شدگان آزمون انتخاب مدیران مدارس کردستان در هفته اول تیرماه 98 برگزار می شود

یدالله احمدی رئیس اداره نیروی انسانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: برگزاری این مصاحبه در راستای اجرای سیاست مدرسه محوری است و باید تهمیدات لازم برای اجرای این مصاحبه اندیشیده شود.

احمدی ادامه داد: پس از اجرای مصاحبه، اسامی قبول شدگانی که موفق به کسب 800 امتیاز شده اند؛ مدارس آن ها مشخص و در نهایت به حراست محل خدمت خود معرفی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: هم چنین آزمون حضوری-الکترونیکی برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس روز سه شنبه 28 خرداد ماه 98 از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزش فرهنگیان به نشانیwww.ltms.medu.ir برگزار خواهدشد.

گفتنی است؛ داوطلبان پست مدیریت مدارس می توانند از تاریخ 27 اردیبهشت ماه 98 با مراجعه به سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزش فرهنگیان از منوی سمت راست، بخش جشنواره ها و مسابقات را کلیک کرده و پس از انتخاب گزینه مسابقات و جشنواره های ثبت شده، وارد بخش آزمون انتخاب و انتصاب مدیران شوند و اطلاعات لازم را جهت آمادگی در آزمون دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار