استاندار آذربایجان غربی:

۲۷ طرح همزمان با سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی افتتاح می شود

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی از افتتاح ۲۷ طرح با هزینه چهار هزار و ۴۶۵ میلیارد تومانی توسط رئیس جمهوری در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۷ طرح همزمان با سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی افتتاح می شود

محمدمهدی شهریاری با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان، افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف نیرو، جهاد کشاورزی، ارتباطات و زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان از جمله منطقه آزاد ماکو به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: افتتاح چهار طرح علمی خدماتی در منطقه آزاد ماکو، ورزشگاه پنج هزار نفری سلماس، سالن ورزشی فیرورق، سالن تیراندازی و سالن زورخانه خوی، طرح‌های توسعه اینترنت به ویژه در روستاها، طرح‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، خطوط شبکه آبیاری و زهکشی سدهای کرم آباد و سیلوه از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

شهریاری بیان کرد: آبگیری سد کرم آباد پلدشت، افتتاح سرریز، تونل آبرسان، سیستم انحراف، برج آبگیر سد سردشت و تصفیه خانه‌های آب شرب این شهر و بند بویلاپوش از دیگر طرح‌های افتتاحی در سفر هفته جاری رئیس جمهوری به آذربایجان غربی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سرمایه گذاری‌های قابل توجه دولت تدبیر و امید در استان طی سال‌های گذشته، ادامه داد: سرمایه گذاری‌های دولت در این استان طبق بررسی‌های صورت گرفته به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد که رقمی قابل توجه است.

شهریاری به سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش آب و خاک و چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی در حوزه احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری به علت اهمیت طرح‌های افتتاحی پیش رو برای دومین بار طی ۶ ماه گذشته به آذربایجان غربی سفر می‌کند تا طرح‌های قابل توجه توسعه بخش آب و محرومیت زدایی استان به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به نگاه ویژه توسعه‌ای دولت به منطقه آزاد ماکو افزود: در این سفر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح مربوط به این منطقه به بهره برداری می‌رسد که رقمی قابل توجه به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار