ثبت نام بیش از 213 هزار دانش آموز خراسان رضوی در سامانه فروش و توزیع کتب درسی

مشهد( پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از ثبت نام بیش از 213 هزار دانش آموز استان در سامانه فروش و توزیع کتب درسی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 213 هزار دانش آموز خراسان رضوی در سامانه فروش و توزیع کتب درسی

علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: از تعداد 990 هزار و 542 نفر دانش آموز خراسان رضوی، تا تاریخ 29 اردیبهشت تعداد 213 هزار و 930 نفر از آن ها در سامانه فروش و توزیع کتب درسی و مواد آموزشی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام میان پایه ها در تاریخ 98/03/20، مدیران محترم مدارس می بایست هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام دانش آموزان خود اقدام نموده تا حقی از آن ها تضییع نگردد و تحویل کتب درسی به دانش آموزان در سال ۱۳۹۸ فقط منوط به ثبت نام در سامانه مربوطه می باشد.

ابری اول در پایان تاکید کرد: خواهشمند است با عنایت به مهلت باقی مانده تا تاریخ 20 خردادماه، اطلاع رسانی گسترده توسط تمامی اعضای کارگروه برنامه ریزی توزیع کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش انجام گردیده و این موضوع جزء دغدغه های روسای ادارات و اولویت های کاری مدیران مدارس قرار گیرد.

قابل ذکر است ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان از طریق سامانه www.irtextbook.ir انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار