ذوعلم خبر داد

فراخوان همایش علمی آشنایی با مکتب تربیتی امام خمینی منتشر می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر داد به‌زودی فراخوان همایش علمی با موضوع مکتب تربیتی امام خمینی و دلالت‌های این نگاه در رویکرد برنامه درسی ملی منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۶۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان همایش علمی آشنایی با مکتب تربیتی امام خمینی منتشر می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی ذوعلم در نشستی به مناسبت هفته روابط عمومی با تبریک روز و هفته روابط عمومی گفت: «امام خمینی (ره) بر گردن ما و امت اسلامی و جهان امروز حق بسیار دارند. امام در یک جبهه مقاومت جهت‌گیری جدید و راه تازه‌ای را در مقابل جریان قاهر و قادر استکبار جهانی بنیان‌گذاری کردند و جا دارد ما در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب میزبان بحث و بررسی مکتب تربیتی وی در سازمان پژوهش باشیم.»

او افزود: «به‌ زودی فراخوان همایش علمی با موضوع مکتب تربیتی امام خمینی و دلالت‌های این نگاه در رویکرد برنامه درسی ملی منتشر می‌شود. این همایش قرار است در سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در 14 خرداد 98 برگزار شود. ما باید در حوزه‌های یازده‌گانه ساحت‌های تربیتی و یادگیری و نیز 4 دوره تحصیلی از آموزه‌ها و جهت‌دهی غنی نگاه ویژه‌ و سازنده حضرت امام نهایت بهره را ببریم.»

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ادامه داد: «در این همایش که دبیری آن را دکتر حسن ملکی بر عهده دارند ما از نظرات و مقالات همکاران فرهنگی، استادان دانشگاه‌های علوم تربیتی و صاحب نظران و محققین حوزه‌های علمیه و نیز مشارکت دانش‌آموزان و دانشجو معلمان استفاده خواهیم کرد. این همایش نمادی از همفکری و هم‌افزایی سه نهاد اثرگذار تعلیم و تربیت است که تلاش دارد ابعاد مختلف مکتب تربیتی و فکری امام خمینی (ره) را در ظرفیت‌های فکری، پژوهشی و تهیه محتوای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی جاری و غنی سازد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار