توزیع 5500 تن شکر به نرخ مصوب در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان 245 تن شکر در در سطح شهرستان ارومیه در حال توزیع است.

کد مطلب: ۹۱۶۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 5500 تن شکر به نرخ مصوب در آذربایجان غربی

احمد دهقان در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتشار خبری مبنی براینکه شکر در ارومیه نایاب شده افزود: کل سهمیه شکر تخصیصی برای استان در ایام مبارک رمضان جهت مصارف صنعتی ، صنوف و زنبورداران در حدود 5500 تن شکراست که از این میزان شکر تخصیصی در حدود 817 تن جهت مصارف خانوار در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف استان در حال توزیع است.

دهقان افزود: از 26 اردیبهشت ماه سال جاری کار توزیع شکر در استان آغاز شده است که از امروز نیز مرحله دوم این میزان توزیع به میزان 817 تن با قیمت مصوب 3400 تومان در سطح استان آغاز می شود.

وی تاکید کرد : در راستای مصوبات ستاد راهبری تنظیم بازار و ایجاد تعادل در قیمت کالاهای اساسی در بازار مصرف ، از اواسط هفته جاری نیز روغن نباتی به میزان 1220 تن در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف توزیع می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت و مرغ منجمد نیز به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده است و به دلیل پایین بودن قیمت مرغ گرم در بازار مصرف ، تقاضا برای خرید مرغ منجمد در سطح بازار در حال حاضر کاهش یافته است.

وی همچنین تاکید کرد : 1217 تن برنج هندی وارداتی نیز در سطح فروشگاهای زنجیره ای سطح استان از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار