با حضور استاندار بوشهر از روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شد

بوشهر(پانا)_با حضور استاندار بوشهر از 17 روابط عمومی برتر و فعال دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۱۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
با حضور استاندار بوشهر از روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در این آیین روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فنی و حرفه ای، استاندارد و تحقیقات صنعتی، فرمانداری جم، شرکت آب و فاضلاب روستایی، دامپزشکی، بنیاد مسکن و شرکت توزیع برق به عنوان برتر شناخته و تجلیل شدند.

همچنین از روابط عمومی های فرمانداری گناوه، تعاون،کارو رفاه اجتماعی، جمعیت هلال احمر، گاز، صنعت،معدن و تجارت و امور مالیاتی و فرمانداری بوشهر به عنوان فعال تقدیر شد.

در این آیین استاندار بوشهرتعامل با رسانه ها و بیان عملکرد دولت را یکی از فاکتورهای ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی دانست و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به حوزه رسانه و روابط عمومی توجه ویژه کنند.

عبدالکریم گراوند بر ضرورت خلاقیت و نوآوری، آشنایی با ایده های جدید، اطلاع رسانی بموقع، استفاده از شیوه های نوین در اطلاع رسانی، بیان واقعیت ها بدون کم و کاست و آموزش تاکید کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز گفت: روابط عمومی به عنوان بخش حساس هر سازمان به شمار می رود که نقشی مهم در تحقق برنامه ها، اهداف و شعارهای آن سازمان دارد.

اسماعیل کاظمی افزود: روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها برای فعالیت هرچه بهتر باید از نظر نیروی انسانی و تجهیزات و اعتبار مورد حمایت قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار