جمال ساداتیان: سینماگران از ریاست جمهوری خواستار حذف مالیات بر ارزش افزوده هستند

تهران (پانا) - سید جمال ساداتیان با اشاره به درخواست سینماگران برای حذف مالیت بر ارزش افزوده ، از ریاست جمهوری خواست این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

کد مطلب: ۹۱۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جمال ساداتیان: سینماگران از ریاست جمهوری خواستار حذف مالیات بر ارزش افزوده هستند

به گزارش برنا، سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده سینما که فیلم سینمایی «متری شیش‌‍ونیم» به تهیه‌کنندگی وی این روزها بر پرده سینماهای کشور است اظهار داشت: شب گذشته با چند تن از اهالی هنر در مراسم افطار ریاست جمهوری حضور داشتم. در این مراسم که تعداد محدودی از هنرمندان از اصناف مختلف حضور داشتند مطالب بسیاری از سوی هنرمندان مطرح شد.

ساداتیان خاطرنشان کرد: تقریباً از صنوف مختلف نمایندگانی در این مراسم بودند و من به عنوان یک تهیه‌کننده سینما در این نشست دوستانه به همراه دیگر سینماگران خواستار پیگیری مسأله مالیات بر ارزش افزوده در سینما شدیم چرا که این موضوع امروز یکی از اصلی‌ترین مسائل سینمای کشور است.

وی افزود: در همه جای دنیا مالیات بر ارزش افزوده برای تولیدکنندگان آثار سینمایی حذف می‌شود اما در ایران نه تنها حذف نشده بلکه دو بار محاسبه می‌شود. در کشور ما مالیات بر ارزش افزوده یک بار از سوی سینمادار و یک بار از سوی تهیه‌کننده پرداخت می‌شود و ما مدت‌هاست که این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و شب گذشته فرصتی شد تا این موضوع مستقیم با رئیس جمهور مطرح شود که ایشان نیز دستور پیگیری دادند و امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار