جزئیات چهارمین مرحله از اجرای طرح نسخه‌های شفابخش

تهران (پانا) - چهارمین سال اجرای طرح نسخه‌های شفابخش رمضان به همت بنیاد بیماری‌های نادر ایران و تولیت امامزاده صالح (ع) باهدف ویزیت رایگان برای شهروندان در این امامزاده به مدت 5 روز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات چهارمین مرحله از اجرای طرح نسخه‌های شفابخش

به گزارش روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر، مراسم افتتاحیه این طرح با حضور مدیران بنیاد، نماینده ولی‌فقیه و تولیت امامزاده و پزشکان نیکوکار داوطلب عصر امروز برگزار شد.
طرح نسخه‌های شفابخش رمضان باهدف چکاپ سلامت و ویزیت رایگان به شهروندان تهرانی در صحن امامزاده صالح (ع) از امروز آغازشده است. در قالب این طرح، پزشکان متخصص به طبابت بیماران رنجور و بی‌بضاعت می‌پردازند.
در این طرح پزشکان و متخصصان رشته‌های اعصاب و روان، مغز و ستون فقرات، ارتوپدی، پزشک عمومی و مامایی بیماران را رایگان ویزیت می‌کنند.
هدف از اجرای این طرح شناسایی و غربالگری بیماران نادر است که بضاعت مالی برای مراجعه به پزشک را ندارند.
در این طرح مراجعان باهدف غربالگری، تشخیص، درمان، توان‌بخشی و پیگیری به‌صورت رایگان ویزیت می‌شوند. طبق این گزارش پزشکان متخصص در بخش‌های ارتوپد، جراح اعصاب، مغز و اعصاب، عفونی، داخلی، جراحی، زنان، کودکان، روان‌پزشک، قلب و پزشک عمومی از ساعت 18 تا 22 هر شب به ویزیت و معاینه مراجعان می‌پردازند.
پرونده بیماران نادری که در این طرح شناسایی می‌شوند برای ثبت و درمان به امور بیماران بنیاد بیماری‌های نادر ایران ارجاع داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار