کارنامه سبز‌قباهای فوتبال تبریز در فصل هجدهم

تبریز(پانا)- پرونده فصل هجدهم لیگ برتر درحالی برای تیم فوتبال ماشین‌سازی بسته شد که این تیم طی ۳۰ بازی فصل، ۴برد، ۱۷ تساوی و ۹ باخت را تجربه کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه سبز‌قباهای فوتبال تبریز در فصل هجدهم

سبزقباهای فوتبال تبریز فصل هجدهم را با هدایت فیروز کریمی شروع کردند و در ادامه کار،محمدرضا مهاجری جای وی را در نیمکت سرمربیگری قدیمی‌ترین تیم فوتبال شمال‌غرب کشور، گرفت.

ماشین‌سازی طی مسابقات فصل ۹۸-۹۷ فوتبال کشور هر چند از لحاظ کسب نتیجه و جایگاه جدولی توفیق چندانی نداشت، امّا بازی‌های درخشان این تیم مقابل مدعیان قهرمانی از جمله پرسپولیس و استقلال تحسین عموم کارشناسان و هواداران را به همراه داشت.

۱۹ گل زده و ۲۶ گل خورده حاصل عملکرد خط حمله و دفاع سبزقباهای فوتبال تبریز در فصل اخیر بود.

کسب ۲۹ امتیاز در پایان مسابقات و قرار گرفتن در رتبه سیزدهم را نمی‌توان شایسته تلاش شاگردان رضا مهاجری قلمداد کرد، چرا که اشتباهات داوری در این فصل، تاثیر بسزایی در نتایج سبزقباهای فوتبال تبریز داشت.

شاید اگر چندین پنالتی دقایق پایانی که به اذعان کارشناسان اشتباه مسلم داوری بود، برای ماشین‌سازی اعلام می‌شد، تا دیگر تیم فوتبال تبریز با شرایط به مراتب بهتری فصل را به پایان می‌رساندند.

به هر حال، فصل هجدهم نیز به پایان رسید و سبزقباهای فوتبال تبریز با یک‌سال تجربه بیشتر، برای موفقیت در فصل آتی برنامه‌ریزی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار