به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

کارگاه آموزشی با موضوع ارتباط روابط عمومی و رسانه‌ها در محلات برگزار شد

اراک(پانا)- کارگاه آموزشی با موضوع ارتباط روابط عمومی و رسانه‌ها به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات به همت شهرداری محلات در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی با موضوع ارتباط روابط عمومی و رسانه‌ها در محلات برگزار شد

مرجان خسروانی مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع ارتباط روابط عمومی و رسانه‌ها با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

خسروانی در تکمیل این خبر اظهار کرد: نامگذاری یک روز در تقویم کشور به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بر اهمیت این روز و جایگاه آن در سطح کشور تاکید دارد.

وی خاطر نشان ساخت: کارگاه آموزشی فوق با هدف آشنایی بیشتر خبرنگاران و کارشناسان روابط عمومی ادارات با شیوه اصولی خبرنویسی و همچنین چگونگی ارتباط صحیح روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه با یکدیگر ، توسط مینا آشوری کارشناس حوزه علوم ارتباطات و مدرس دانشگاه برگزار شد.

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و... جزء برنامه‌های مهم این شهرداری در سال جاری است که اجرای آن مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دستور کار واحد روابط عمومی می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار