محمدصیدلو: در زمینه انتقال اطلاعات به مخاطبین باید هوشمندانه عمل کرد تا مورد مقبولیت واقع شود

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش روز روابط عمومی در شهریار گفت: ابزار موفقیت یا عدم موفقیت مدیران روابط عمومی ها هستند.

کد مطلب: ۹۱۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: در زمینه انتقال اطلاعات به مخاطبین باید هوشمندانه عمل کرد تا  مورد مقبولیت واقع شود

محمد صیدلو با اشاره به اینکه کار روابط عمومی کاری سهل و ممتنع است، اظهار داشت: در دنیای امروز ابزار دریافت و ارسال اطلاعات سهل الوصول شده اما چگونگی پردازش و انتقال اطلاعات است که میزان موفقیت روابط عمومی‌ها را معین می کند .

او افزود: در شرایط امروز که مخاطبین به کثرت خبر را دریافت می کنند باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا در دریای اطلاعاتی که به مردم منتقل می شود مورد مقبولیت واقع شد .

صیدلو با تاکید بر اینکه باید عرصه‌های رشد را برای نگاه حرفه ای به کار فراهم نمود، تصریح کرد: با توجه به مخاطب بسیار بالایی که امروزه در حوزه رسانه با آن مواجه هستیم بسیارموثرتر واقع شویم .

این مقام مسئول با اشاره به مخاطبین یک میلیون دانش آموزی در شهرستان‌های استان تهران گفت: این دانش آموزان به اضافه اولیای آنها جمعیت بزرگی را تشکیل می دهند که باید دید آیا توانسته ایم پیام خود را به خوبی به این جمعیت گسترده منعکس کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تاکید بر ایده مقام عالی وزارت در نقش آموزش و پرورش بر تربیت شهروند مطلوب ، خاطرنشان کرد: قطعا روابط عمومی‌ها از موتر ترین افرادی هستند که می توانند در این حوزه موفق عمل کرده و موجب اتفاقات مفیدی در سطح جامعه شوند .

نشست هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درشهریار برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار