چهارمین کمیته‌ی تخصصی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس استان زنجان تشکیل جلسه داد

زنجان (پانا) - چهارمین جلسه کمیته‌ی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس با حضورمعاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان دانش‌آموزی، رئیس اتحادیه‌ی تولید کنندگان پوشاک،رئیس اتاق اصناف وبقیه‌ی اعضا تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۱۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین کمیته‌ی تخصصی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس استان زنجان تشکیل جلسه داد

در این جلسه فیروز مهدی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر تشکر از زحمات عوامل اجرایی، خلاصه‌ای از مصوبات جلسات گذشته را ارائه نمود.

مهدی گفت: « تاکنون نمایندگان تام‌الاختیار مناطق به سازمان دانش‌آموزی معرفی شده‌اند. و سازمان دانش‌آموزی سعی برآن دارد که با حداقل هزینه ممکن لباس فرم مدارس را برای دانش‌آموزان تهیه نماید.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی تأکید کرد: « اتحادیه‌ی تولید کنندگان پوشاک باید در فراهم نمودن پارچه با کیفیت با حداقل هزینه و کمترین هزینه‌ی دوخت با سازمان دانش‌آموزی همکاری‌های لازم را به عمل آورد.»

گنج خانلو معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه جلسه گفت: « انتظار داریم با همکاری سازمان صنعت و معدن و اتحادیه‌ی تولید کنندگان پوشاک استان کالایی مرغوب و با کیفت و باقیمت مناسب را برای دانش‌آموزان عزیزمان فراهم نماییم.»

گنج‌خانلو در ادامه جلسه درخواست کرد تمامی مصوبات جلسات پیشین، مجدداً تک تک رأی گیری و تصویب شوند. و در نهایت تک تک مصوبات رأی‌گیری مجدد شد و به تصویب رسید. مقرر شد مصوبات جلسه جهت بهره‌برداری و اقدامات لازم به تمام اعضای کمیته ارسال گردد.

همچنین مقرر شد گزارش نظارتی و مالی از روند تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به صورت ماهیانه توسط سازمان دانش‌آموزی استان به کمیته‌ی تخصصی ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار