تقدیر مدیران کل استان‌ها از ادارات روابط عمومی استانی

تهران (پانا) - هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیران کل استان‌ها از ادارات روابط عمومی استانی تقدیر و تجلیل کردند.

کد مطلب: ۹۱۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیران کل استان‌ها از ادارات روابط عمومی استانی

به گزارش معاونت رسانه و ارتباطات آموزش‌وپرورش، هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برخی از مدیران کل استان‌ها و یا معاونان در جلسات مشترکی با روابط عمومی‌های استان بر اهمیت وجود و حضور روابط عمومی‌ها به‌عنوان رابط دستگاه با مردم تأکید کردند.

بنابراین گزارش در برخی از استان‌ها به مناسبت این روز از همکاران شاغل در ادارات روابط عمومی تجلیل شد و یا به مناسبت این روز مدیرکل استان‌ها پیامی را به همکاران روابط عمومی نوشتند.

بر اساس اخبار روابط عمومی‌های استانی این روز در استان‌های ایلام، کردستان، همدان، گیلان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد گرامی داشته شد و از همکاران روابط عمومی استانی تقدیر شد.

بر این اساس در بخش‌هایی از پیام اسفندیار رستم زاد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ایلام که به مناسبت این روز نوشته‌شده است می‌خوانیم:

« در سازمان‌های دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به‌موقع با توجه به هدف و ساختار ، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است و اینجاست که لزوم وجود روابط عمومی پویا در ایستگاه‌های روابط عمومی نمایان می‌شود.

امروزه از دانش و هنر روابط عمومی به‌عنوان یک‌نهاد شبه مدنی در جهت تسهیل ارتباطات دوطرفه بین دولت و آحاد مردم یاد می‌شود و با پیچیده‌تر شدن نظام اجتماعی، بر ضرورت گسترش و توسعه این علم و حرفه جدید بیش‌ازپیش اتفاق‌نظر وجود دارد تا آنجا که امروز کمتر نهادی یا سازمانی خود را بی‌نیاز از تشکیلات روابط عمومی می‌بیند.

این‌جانب در سالروز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت را غنیمت داشته و ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای همکارانم در اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و کلیه عزیزانی که در این عرصه فعالیت دارند, امید دارم با بهره‌گیری هرچه بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود بتوانیم در پیشبرد اهداف دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت استان گام‌های مؤثرتری برداریم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار