مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

روابط عمومی یک علم و یک هنراجتماعی است

تجلیل از مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس درنشستی که صبح امروز به منظور گرامیداشت هفته روابط عمومی در نمازخانه این مدیریت برگزار شد گفت: روابط عمومی یک علم و یک هنر اجتماعی است.

کد مطلب: ۹۱۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی یک علم و یک هنراجتماعی  است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در این نشست با اشاره به عصر کنونی که عصر ارتباطات و فضای مجازی است، روابط عمومی را یک علم و یک هنر اجتماعی خواند و افزود: روابط عمومی ها دیوارهای بتنی سازمان را به دیوار شیشه ای تبدیل میکنند و پیام های سازمانها و ادارات را به مردم رسانده و کانال ارتباطی بین افراد جامعه و سازمان بوده و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

وی خاطر نشان ساخت: در دنیای ارتباطات ، نقش روابط عمومی و اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی که با استفاده از علم، هنر و مهارت خود، فضایی سالم را برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم می‌سازند، انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

زارعی اظهار داشت: روابط عمومی ها چشم و گوش و زبان ادارات، سازمانها و دستگاه های اجرایی بوده و پل ارتباطی مستحکمی بین افراد جامعه، سازمان‌ها و نهاد‌ها هستند و نقش موثری درارتقاء و پیشرفت سازمان داشته و بایستی مهم‌ترین حوزه و با اهمیت‌ترین بخش هر دستگاهی محسوب شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پایان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به تلاشگران این حوزه، ۲۷ اردیبهشت ماه را که به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور ثبت شده بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی دانست و خاطر نشان کرد: این روز گرامی یادآور نقش پررنگ و مهم روابط عمومی در دنیای ارتباطات بوده و فرصتی ارزشمند برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های صادقانه سخت کوشان این عرصه است که شبانه روز در ایفای نقش خود تلاش می‏کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از علی سلیمی کارشناس روابط عمومی این مدیریت با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار