به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان روابط عمومی آموزش و پرورش تجلیل کردند

یاسوج (پانا) - به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان روابط عمومی آموزش و پرورش استان تجلیل کردند.

کد مطلب: ۹۱۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از کارکنان روابط عمومی آموزش و پرورش تجلیل کردند

سید نظام مرادی، صبح امروز در دیدار با کارکنان روابط عمومی اداره کل به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: امروزه روابط عمومی و توسعه آن برای ترویج فرهنگ ارتباطات و گسترش فن‌آوری اطلاعات در جامعه ضروری و به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی در سیاست گذاری و هدایت سازمانها جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، وظیفه اصلی روابط عمومی را شناسایی، انتخاب، ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی دانست و تصریح کرد: مدیریت روابط اجتماعی یعنی مدیریت کلمات و احساسات، ارتباط صمیمی و ارتباط صادقانه و عامل ارتباطات یکپارچه است.

او تاکید کرد: روابط عمومی‎می ‎تواند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات مردم و انتقال آن به درون سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای آموزش و پرورش به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.

مرادی گفت: از اینکه روابط عمومی آموزش و پرورش استان با تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر جهت اجرای برنامه های سازمان دانش آموزی استان همکاری های لازم را داشتند سپاسگزارم.

در پایان این دیدار مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از رئیس اداره روابط عمومی استان و کارکنان آن با اهدا لوح تقدیر تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار