معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سه دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه نقاشی سازمان جهانی بهداشت موفق به کسب مقام شدند

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سه دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه نقاشی 2019 سازمان جهانی بهداشت در منطقه شرق مدیترانه موفق به کسب مقام شدند.

کد مطلب: ۹۱۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سه دانش‌آموز کرمانشاهی در مسابقه نقاشی سازمان جهانی بهداشت موفق به کسب مقام شدند

سلمان محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت استان گفت: دانش‌آموزان ایرانی در گروه‌های سنی 18-8 سال موفق شدند رتبه‌های اول تا پنجم مسابقه نقاشی روز جهانی بهداشت سال 2019 با موضوع «مراقبت بهداشتی اولیه برای پوشش همگانی سلامت» را کسب کرده و بالاترین جایگاه در میان 22 کشور منطقه مدیترانه شرقی را به دست آوردند.

سلمان محمدی به نقل از گزارش دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امسال بیش از 7900 اثر نقاشی از مدارس سراسر کشور دریافت گردید که از بین آثار حائز شرایط، بیش از 900 اثر انتخاب و به مرحله نهایی در دفتر مدیترانه شرقی این سازمان در کشور مصر ارسال شد.

وی افزود: در مرحله نهایی تعداد 13 نقاشی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی امسال قرار گرفت که در بین دانش‌آموزان ایرانی برگزیده در گروه سنی 8 و 9 سال، راستین عظیمی از استان کرمانشاه رتبه اول را به دست آورد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در گروه سنی 10 و 11 سال محمد رضا بکایی و پرهام گودرزی دو دانش‌آموز دیگر کرمانشاهی بودند که به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و چهارم این مسابقات شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار