استاندار قزوین:

زمان تندروی های سیاسی به پایان رسیده است

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: زمان تندروی های سیاسی در جامعه به پایان رسیده است و در شرایط کنونی کشور نیاز به مدیرانی داریم که با آرامش، جامعه را مدیریت کنند.

کد مطلب: ۹۱۵۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان تندروی های سیاسی به پایان رسیده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در شورای اداری استان که با دستور کار معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار قزوین برگزار شد، افزود: هم اینک با توجه به تحریم ها و فشارهای نظام سلطه شرایط سختی بر کشور حاکم است و نظام اقتصادی بیمار و آسیپ پذیر کشور با هر تکانی آسیب می بیند.
وی گفت: مشکلات زیرساختی در حوزه اقتصاد داریم و مردم از این جهت در فشار هستند و سختی هایی را تحمل می کنند.
استاندار ادامه داد: از سوی دیگر سال انتخابات و رقابت های سیاسی را در پیش داریم و ضرورت اصلی ما در شرایط فعلی مدیریت با آرامش جامعه است.
مدیر ارشد استان افزود: اینکه هر کسی صاحب فکر سیاسی است و باید رقابت سیاسی وجود داشته باشد حرفی نیست اما باید پذیرفت تندروی های گذشته واقعا جواب نمی دهد و الان باید به فکر کلیت نظام باشیم.
زاهدی افزود:امروزه به آرامش، انسجام، همکاری و همدلی در همه سطوح ملی و استانی نیاز داریم و خواهش می کنیم که همه با معاون سیاسی جدید استاندار برای موفقیت در سمت جدید همکاری کنند.
استاندار تصریح کرد: در انتخابات برای ما مجریان امانتداری، قانومداری و اخلاق مهم است و برای کاندیداها نیز قانونمنداری و اخلاق در اولویت قرار دارد که بعد از انتخاب شدن امانتداری نیز به آن اضافه می شود بنابراین هم مجریان و هم نمایندگان در این اصول مشترک هستند و باید به آنها پایبند باشند.
وی ضمن تشکر از خدمات سید علی موسوی فرماندار سابق شهرستان قزوین افزود:ایشان از مدیران با تجربه و توانمند وزارت کشور است که در طول این سالها در سمت های مختلف در استان های زنجان و قزوین به مردم با متانت،وقار و اخلاق مداری خدمت کرده است.
استاندار ضمن آرزوی توفیق برای ایشان، افزود: ایشان اگرچه به دلیل بازنشستگی از سیستم اداری جدا می شوند اما از سیستم حکومتی و مردم جدا نمی شوند و امیدواریم همچنان در سالهای طولانی در حوزه بازنشستگی به مردم خدمت کنند.
زاهدی با اشاره به انتصاب محمد شفیعی به عنوان فرماندار شهرستان قزوین افزود:ایشان از نیروهای توانمند، پرانرژی و اهل تعامل وزارت کشور هستند و از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه،مدیران شهرستانی، شوراها و تشکل ها تقاضا داریم برای رفع مشکلات مردم با ایشان همکاری داشته باشند.
وی گفت:شهرستان قزوین نصف جمعیت استان را در خود جای داده و مرکزیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان را دارد و امیدواریم فرماندار جدید آن با کمک مردم و مدیران در تحقق اهداف نظام موفق باشد.
زاهدی با تشکر از زحمات علیرضا آشناگر معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود:معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تمایل چندانی به پذیرش این مسئولیت نداشتند اما با شناختی که از ایشان داشتیم و با توجه به تجارب و تعامل خوب ایشان با گروه ها، جناح ها و احزاب مختلف به این نتیجه رسیدیم که ایشان از عهده این سمت به خوبی بر می آیند.
استاندار قزوین گفت: هم اینک شرایط کشور به گونه ای است که نیاز به مدیرانی داریم که با آرامش، جامعه را مدیریت کنند و قطعا معاون سیاسی جدید استان با نگاه فراجناحی خود در این زمینه موفق خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار