مشاور استاندار در امور روحانیون و نماز؛

رفع گرفتاری های مردم، همان قرآن عملی است

قزوین (پانا) - مشاور استاندار در امور روحانیون و نماز و رییس ستاد اقامه نماز استان بیان داشت :خواندن قرآن به تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری های مردم همان قرآن عملی است.

کد مطلب: ۹۱۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رفع گرفتاری های مردم، همان قرآن عملی است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان گفت: خواندن قرآن به تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری های مردم همان قرآن عملی است.
حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان افزود: بدبخت کسی است که از رحمت این ماه مبارک محروم شود. همه ما به میهمانی و ضیافت خداوند دعوت شده ایم. و باید از دقایق این ماه بهره ببریم.
وی گفت: در این ماه، به خودمان بپردازیم و اعمال خود را بررسی کنیم و از دعاهای این ماه غافل نشویم که نامهای مقدس خداوند را یاد کرده و از خداوند برای نجات از گناهان استمداد بجوییم.
رییس ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: شب لیله القدر، دارای عظمت است و مناسب است که با اعمال توصیه شده، این شب را درک کنیم. تا روزه امان کامل بوده و به درجه قبول
حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: اسلام اسانامه ای بنام قرآن دارد و ما متعهد به اجرای آن هستیم. قرآن ما را به وحدت دعوت می کند و ندای مقام معظم رهبری نیز همین دعوت به وحدت است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری هم در رفتار و هم در گفتار به وحدت نیاز داریم.
وی افزود: با تمسک به آیات قرآن، با وحدت و رفع نیازمندی های مردم، این وحدت را افزایش دهیم.
رییس ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: خواندن قرآن به تنهایی ملاک نیست بلکه عمل به آن مهم است و رفع گرفتاری های مردم همان قرآن عملی است.
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: ما کارگزاران نظام هستیم و در قیامت همه ما پاسخگوی مسوولیت خود خواهیم بود. از نظام با عمل حمایت کرده و فقرزدایی نماییم.
جلسه شورای اداری با محوریت معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تکریم و معارفه فرماندار قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاههای مختلف استان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار