حنیف نیا: حفظ حقوق شهروندی مهمترین اصل در ایام ثبت نام دانش آموزان است

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در اولین جلسه آسیب شناسی ستاد ثبت نام منطقه حفظ حقوق شهروندی را مهمترین اصل در ایام ثبت نام دانش آموزان اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: حفظ حقوق شهروندی مهمترین اصل در ایام ثبت نام دانش آموزان است

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، اعضاء شورای معاونین و مسوولین مقاطع تحصیلی، اولین جلسه ستاد ثبت نام منطقه 19 برگزار شد.

حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این جلسه با ذکر این مطلب که هنوز شیوه نامه ثبت نام از اداره کل متبوع ابلاغ نشده اما این جلسه به منظور آسیب شناسی ستاد ثبت نام از موارد احصاء شده در سال گذشته تشکیل شده، افزود: توجه به حفظ حقوق شهروندی مهمترین اصل در ایام ثبت نام دانش آموزان بوده و تمامی عوامل ستاد ثبت نام باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در ادامه با تاکید بر عدم اخذ هرگونه وجه اضافی در ایام ثبت نام بجز پول کتاب و حق بیمه دانش آموزی گفت: برخی مدارس خاص که از قوانین موردی تبعیت می کنند بر اساس بخشنامه های ارسالی عمل خواهند نمود.

وی در پایان صحبت های خویش با تاکید بر حفظ رعایت حریم های ثبت نامی گفت: کمبود فضای فیزیکی در منطقه از سویی و تراکم بیش از حد برخی از مدارس ایجاب می کند که مدیران مدارس و عوامل ستاد ثبت نام در صدور مجوزهای ثبت نامی قوانین مربوطه را مراعات نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار