اولین دوره مسابقات دو و میدانی در جام مولای عرشیان برگزار شد

اصفهان (پانا) - مسابقات دو و میدانی برای اولین بار در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقات دو و میدانی در جام مولای عرشیان برگزار شد

مسابقات دو ومیدانی جام مولای عرشیان برای اولین بار از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت دو ومیدانی استان اصفهان در ورزشگاه انقلاب برگزار شد.
این رقابت ها با حضور 100 ورزشکار در دو رده سنی خردسالان و نونهالان در دوی سرعت و استقامت برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص و به آنها مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.
رییس هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: هرسال معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقاتی را با عنوان جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار می کند که امسال علاوه بر رشته های ورزشی دیگر، برای اولین بار رشته دو ومیدانی نیز به این مسابقات اضافه شد.
محمدرضا برکت ادامه داد: با همکاری خوب این معاونت توانستیم 100 نفر از ورزشکاران را در دو رده سنی خردسالان و نونهالان در دو بخش آقایان و بانوان ثبت نام کنیم که امیدواریم سال های آینده نیز در این مسابقات شاهد حضور ورزشکاران بیشتری باشیم.
نتایج این دوره از مسابقات به شرح زیر است:
در بخش آقایان:
در ماده 60 متر محمد باقری،سهیل حسن پور و راستین آراسته ، در ماده 80 متر ابوالفضل زمانی، عرفان شیروی و کیاشا عزیزی ، در ماده 100 متر پرهام حورمهر، عرفان نادری و محمد رجبی ، در ماده 600 متر محمد باقری، راستین آراسته و سهیل حسن پور ، در ماده 800 متر امیر ارسلان حمیدی، یوسف آذریان و امیرعباس هلیلی و در ماده 1200 متر محمد عبد شهری، ابوالفضل مرادی و امین خیری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش بانوان:
در ماده 60 متر پروین فرهنگ، شیدا شجایی و ستایش نیک نفس، در ماده 80 متر خانم ها فاطمه صفرزاده، نگار حسینی و غزل نصیری، در ماده 100 متر خانم ها نسرین نعل بندان، منیره نیکان و الناز وفانیا ، در ماده 400 متر خانم ها شیلا شجایی ، پارمیس تیموری و مریم دیانتی، در ماده 600 متر خانم ها مهدیس کفیتیان، نگار حسینی و نرجس امامی، در ماده 800 متر خانم ها منیره نیگان، صبا خوش اخلاقی و بهار خوش اخلاقی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار