اعزام چهارده هزار نفر از شهرستان ری به مرقد امام راحل

شهرری(پانا) - جانشین فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری گفت: چهارده هزار نفر از مردم شهرستان همزمان با سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۹۱۵۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام چهارده هزار نفر از شهرستان ری به مرقد امام راحل

سرهنگ مهدی فخاری اظهار داشت: افراد ازسهمیه قرارگاه شهید فهمیده بعنوان قرارگاه مرکزی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) ناحیه ری اعزام می شوند.

او تصریح کرد: فرماندار شهرستان ری به عنوان رئیس ستاد ارتحال، سپاه ناحیه ری رئیس کمیته اجرایی و دبیر این ستاد و همچنین کمیته های مختلفی در قالب کمیته های پشتیبانی، امنیتی، انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، کمیته فرهنگی و تبلیغات و کمیته ارزیابی ماموریت خود را در برگزاری سی امین مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در این شهرستان انجام می دهند.

فخاری گفت: پارکینگ ضلع شمالی حرم امام راحل کنار بخشداری شهر آفتاب برای زائرانی که از شهرستان ری برای شرکت در مراسم حضور می یابند، پیش بینی شده است.

اویادآور شد: بسیجیان، زائران و پایگاه مقامت بسیج در راستای حضور برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ثبت نام کرده اند و وسیله نقلیه برای نقل و انتقال این افراد در سطح شهرستان ری پیش بینی شده است.

/خبرنگار: مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار