رئیس آموزش و پرورش کندوان: پایه و اساس جذب مشارکت های مردمی اعتماد است

کندوان(پانا) - رئیس آموزش و پرورش کندوان با بیان اینکه پایه و اساس جذب مشارکتهای مردمی، اعتماد است، گفت: اگر ما بتوانیم اعتماد خیرین و مردم را جلب کنیم و سپس در خصوص اقداماتی که با کمک های مالی آنها انجام یافته، گزارش و آگاهی دهیم قطعا آنها کمک های شایانی خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش کندوان: پایه و اساس جذب مشارکت های مردمی  اعتماد است

عیسی سینافر در جلسه مدیران منطقه کندوان، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از زحمات و تلاش های یک ساله مدیران تقدیر و تشکر کرد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را تاکید وزیر و مدیرکل آموزش و پرورش استان با محوریت بررسی مسائل روز آموزش و پرورش عنوان کرد.

سینافر در ادامه به برگزاری سالم امتحانات به ویژه امتحانات نهایی، بحث کنکور و پوشش نرخ تحصیلی به خصوص نرخ گذر از پایه ششم به هفتم و نهم به دهم تاکید کرد.

رئیس آموزش وپرورش منطقه در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر پیگیری مستمر خیرین افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش مجموعه ای گسترده است بنا بر این به تنهایی قادر به حل مشکلات نخواهد بود، پس باید از ظرفیت خیرین در جهت بهبود وضعیت آموزش و پرورش استفاده کنیم.

سینافر با بیان اینکه پایه و اساس جذب مشارکتهای مردمی، اعتماد است، گفت: اگر ما بتوانیم اعتماد خیرین و مردم را جلب کنیم و سپس در خصوص اقداماتی که با کمک های مالی آنها انجام یافته، گزارش و آگاهی دهیم قطعا آنها کمک های شایانی خواهند کرد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در ادامه سخنان خود به پویش سیل مهربانی اشاره کرد و گفت: منطقه کندوان در سریع ترین زمان ممکن کمک های جمع آوری شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان عزیز را به سیل زدگان ارسال کرد ولی با توجه به اینکه همچنان مردم سیل زده نیاز به کمک دارند، مدیران مدارس کمک های داوطلبانه دانش آموزان و کادر زیر مجموعه خود را هر چه سریعتر به اداره ارسال نمایند.

در ادامه مرادیانی معاون آموزشی اداره و امیدی کارشناس امور اداری در خصوص مطالبی را در ارتباط حوزه های خود بیان کرد.

در پایان این جلسه از راهبران و سرگروه های آموزشی با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار