فولادوند: اولویت اول نظارت بر شهریه مدارس غیردولتی است

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوتد، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه بررسی وضعیت فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی هدایت، حمایت و نظارت بر مدارس غیر دولتی را در اولویت قرار داد.

کد مطلب: ۹۱۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: اولویت اول نظارت بر شهریه مدارس غیردولتی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ جلسه بررسی فعالیت های مدارس و مراکز غیردولتی با حضور عبدالرضافولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش تهران؛ شورای معاونین و مدیران مناطق یک الی شش آموزش و پرورش شهر تهران، برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بر هدایت، حمایت و نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی تصریح نمود و اظهارداشت: بار و وظیفه سنگینی بر دوش مسئولین مشارکت های مردمی می باشد.

وی با اشاره به فعالیت بالغ بر 1780 مدرسه غیردولتی در شهر تهران و تاکید بر موضوع کیفیت آموزشی مراکز غیردولتی و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر داشتن حساسیت و جدیت بر روی مسایل تربیتی، آموزشی و فرهنگی مدارس غیردولتی تصریح کرد: ضمن جلوگیری از مخدوش شدن ماهیت و هویت مدارس و مراکز غیردولتی باید هیئت های بازرسی و نظارت بر ثبت نام و شهریه مدارس غیر دولتی که در ادارات آموزش و پرورش مناطق مستقر شده اند در اولویت امور قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار