خبرگزاری هاو نشریات محلی کاشمر با خبرگزاری پانا همکاری می کنند

کاشمر(پانا)- رابط خبرگزاری پاناکاشمر از اعلام امادگی خبرگزاری ها و نشریات محلی در انعکاس اخبار خبرنگاران دانش اموز در رسانه های خود خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۵۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری هاو نشریات محلی کاشمر با خبرگزاری پانا همکاری می کنند

در حاشیه نشست خبری مدیر اموزش و پرورش کاشمر با اصحاب رسانه خبرگزاری های مختلف و همچنین نشریات محلی اعلام کردند که جهت تشویق خبرنگاران دانش اموز و انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش اماده اند تا قسمتی از رسانه خود را در اختیار خبرنگاران دانش اموز قرار داده تا اخبار مدارس با نام خبرنگاران در سطح شهرستان منعکس شود.
عباس علی شهابیان رابط خبرگزاری پانا کاشمر باتشکر از خبرنگاران پیشکسوت که در گروه های فضای مجازی حضور داشته و ضمن انعکاس اخبار دانش اموزان خبرنگار به سوالات آنان پاسخ داده و راهنمایی می کنند گفت:نشریات اوای کاشمر و سرو که دو هفته نامه منتشر می شوند قسمتی از نشریه و ویژه نامه کودکانه خود را به مطالب خبرنگاران نوجوان اختصاص می دهند.
حمیدرضا بی تقصیر از خبرنگاران پیشکسوت استان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط رابط خبرگزاری پانا گف:ت بسیاری از مشکلات مدارس را می توان با کمک خبرنگاران دانش اموز پی گیری و برطرف کرد.
وی افزود: در چند جلسه ای که مدرس کارگاه خبرنگاران دانش اموز بوده ام شاهد تیزبینی و به روز بودن آنها بودم به راحتی از این نیروها می توان برای هدایت سایرین و اطلاع رسانی استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار