اراضی آموزش و پرورش تهران به واحدهای آموزشی تبدیل می شوند

تهران (پانا) - عضو شورای آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کردکه با تصویب این شورا و با استفاده از توان سرمایه گذاران خصوصی، اراضی و املاک متعلق به آموزش و پرورش به تبدیل می شود.

کد مطلب: ۹۱۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اراضی آموزش و پرورش تهران به واحدهای آموزشی تبدیل می شوند

محمد سالاری روز جمعه در اینستاگرام خود نوشت: روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران که با حضور تمامی اعضای این شورا و به ریاست محسن هاشمی برگزار شد، موضوع کمبود فضاهای آموزشی و فرسودگی مدارس و فضاهای آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: گزارش ها حاکی از این است که وضعیت فضای آموزشی شهر تهران بسیار نابسامان و بحرانی است و از تعداد 2 هزار و 500 واحد آموزشی حدود 1500 واحد یا فرسوده اند یا نیاز به تخریب و نوسازی دارند و تعدادی دیگر نیز اجاره ای و در آستانه تخلیه و دارای رای تخلیه هستند.
سالاری نوشت: یکی از پیشنهادات اداره کل آموزش و پرورش که با تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح شد، جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده از BOT برای ایجاد و تبدیل اراضی و املاک متعلق به آموزش و پرورش به ساختمان های آموزشی از طریق فراخوان و صدور اجازه بهره برداری به سرمایه گذاران برای چندین سال تا زمانی که هزینه انجام شده آنان تهاتر گردد، بود.

وی اضافه کرد: اینجانب نیز به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش شهر تهران موافقت جدی خودم را در این خصوص اعلام کردم و این پیشنهاد نهایتا به تصویب رسید؛ امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تاثیرات قابل توجه این تصمیم در کاهش مشکلات فضاهای آموزشی باشیم.
این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین با پیشنهاد محسن هاشمی مقرر شد جلسه ای با حضور مسئولین شهرداری و آموزش و پرورش در منطقه 22 داشته باشیم تا در خصوص کمبود فضای آموزشی این منطقه که به شدت از فقر سرانه های آموزشی رنج می برد، تصمیم گیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار