محمدصیدلو : روابط عمومی بایدبا شفافیت و صراحت بتواند به ارتقاء جایگاه سازمان خویش کمک کند

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به مناسبت هفته ملی ارتباطات وروابط عمومی پیامی صادر نمود.

کد مطلب: ۹۱۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو : روابط عمومی بایدبا شفافیت و صراحت بتواند به ارتقاء جایگاه سازمان خویش کمک کند

متن پیام محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انسان در آغاز آفرینش با ارتباط با خداوند نشان داد در هر لحظه از زندگی خویش نیاز به برقراری ارتباط دارد. شاید مهمترین نیاز بشر به عنوان یک انسان، موجودی فراتر از موجودات دیگر و با مسئولیتی بیش از همه ایجاد ارتباط با همه اجزای آفرینش به ویژه انسان های دیگر است.

آنجا که افرادی دست به دست هم می دهند تا با ایجاد یک بستر مناسب اجتماعی تعلیم و تربیت را به عنوان محوری ترین نیاز انسان در جامعه مدیریت نمایند نقش ارتباط بین افراد جامعه پررنگ‌تر از هر زمانی رخ می نماید. در همین مکان و زمان است که روابط عمومی با تکیه بر دانش و با استفاده از شیوه‌های هنرمندانه می تواند به عنوان پل ارتباطی جامعه بین خواست مردم و تکالیف مسئولین یک ارتباط دوسویه و موثر ایجاد کند .

در عصر ارتباطات توسعه در هر بخشی بدون در نظر گرفتن روابط عمومی به عنوان شکل دهنده افکار عمومی امکان پذیر نخواهد بود، لذا یک روابط عمومی تحلیلگر و مدرن می تواند سیاست ها و خط مشی‌های یک سازمان را با شکل‌دهی به افکار عمومی به مسیر مطلوب هدایت نماید، روابط عمومی باید با شفافیت و صراحت بتواند به ارتقاء جایگاه سازمان خویش کمک کند و با منعکس کردن صحیح آراء مردم از انحراف سازمان به خارج از خطوط اصلی و وظایف و مسئولیتها و پیشگیری نماید.

بیست و هفتم اردیبهشت نیز روز یادآوری نقش موثر روابط عمومی به عنوان آیینه تمام نمای اهداف سازمان با احترام به حقوق مردم است ، لذا معتقدم در آموزش و پرورش به عنوان وسیع ترین نهاد مردمی نیل به اهداف متعالی دستگاه بدون روابط عمومی فعال، خلاق، دانش مدار و مدرن به انجام نخواهد رسید.

اینجانب فرا رسیدن روز روابط عمومی را بر همکاران تلاشگر این عرصه تبریک عرض نموده و برای ایشان کنشگری، صراحت، دانش بهمراه سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار