مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی : آواربرداری از 15 واحد مسکونی سیل زده در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی  خبرداد: کار آواربرداری از 15 واحد مسکونی سیل زده در شهرستانهای طبس و بشرویه به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۱۵۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی : آواربرداری از 15 واحد مسکونی سیل زده در خراسان جنوبی

علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هم اکنون ادامه دارد، گفت: تاکنون 4 هزار و 600 مترمکعب آورابرداری از 15 واحد مسکن روستایی انجام شده است.

علی اصغر آسمانی مقدم با اشاره به اینکه آواربرداری از واحد مسکونی تنها به شرط رضایت مالک و حضورش در زمان تخریب واحد انجام می شود، افزود: هم اکنون آواربرداری از مناطق سیل زده در شهرستانها طبس و بشرویه که خسارت بیشتری در این زمینه داشتنتد آغاز شده است.

آسمانی مقدم گفت: مبالغ تسهیلات و کمک های بلاعوض که قرار است به سیل زدگان استان پرداخت شود،تا هفته آینده تعیین و به استان ابلاغ می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: در استان 102 واحد مسکونی نیاز به آواربرداری برای ساخت مجدد دارند که 101 واحد در روستاها ویک واحد در شهر است.

او گفت: براساس توافقاتی که با کمیته امداد خمینی(ره) و مدیریت بحران در راستای دستور استاندار انجام شد، کار بازسازی بلافاصله بعد از آواربرداری انجام خواهد شد و امیدواریم مردم نیز مشارکت لازم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار