پیام تبریک فرماندار اسلامشهربه مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی ادارات، سازمان ها و دستگاههای اجرائی شهرستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۱۵۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار اسلامشهربه مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

متن پیام مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهربه شرح ذیل است:

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی درتقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است و در حقیقت این روز فرصت ارزشمندی برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی میباشد.

خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند، قابل تقدیر است.

بی تردید مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و میبایست قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی‌ها بود.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و دستگاههای اجرائی شهرستان اسلامشهر، توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار