نشست سازماندهی پوشاک مدرسه در سازمان دانش اموزی مسجدسلیمان برگزار شد

مسجدسلیمان (پانا)_ سازمان دانش اموزی جهت طرح سازماندهی پوشاک مدارس با تولید کنندگان این عرصه تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۱۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست سازماندهی پوشاک مدرسه در سازمان دانش اموزی مسجدسلیمان برگزار شد

در این جلسه که با حضور ۳۷ تولید کننده در سالن امورتربیتی برگزار شد .

سهراب مظفری رئیس سازمان دانش آموزی در جمع حاضرین گفت :
هنر خیاطی از دیر باز در ایران به عنوان یک هنر اصیل همیشه مورد توجه بوده است.
هنری که زندگی مردم به آن آراسته می باشد، و بر خلاف فضای مجازی امروزی صدای چرخ خیاطی همیشه روح بخش و دلنشین است، شما با تفکر و دستان خود به پارچه های بی شکل، شکل و معنا می بخشید، که این کار بسیار با ارزش است.
ایجاد اشتغال و کسب درآمد حلال یکی از راه هایی است که همواره مورد تاکید اسلام بوده، در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال "رونق تولید" نامگذاری کرده اند این فرصت برای شما فراهم است تا سطح تولیدات داخلی کشور را بالا ببرید، شما با این کار نقش بزرگی در تغییر وضعیت مردم بوجود می آورید و باعث رونق اقتصادی در جامعه می شوید.
او افزود : فرم مناسب لباس یکی از اهداف اجتماعی جامعه بشمار می رود، در همین راستا سازمان دانش آموزی آمده است تا با روحیه نظم پذیری خود در کنار شما به کیفیت پوشاک مدارس بهبود بخشد تا اولیا و خانواده ها از این جهت دغدغه ی کمتری داشته باشند.
او در ادامه انتظارات خود را از تولیدکنندگان در راستای رضایت هر چه بیشتر اولیا و اتجام هرچه بهتر امور بیان کردند .

در پایان جلسه تولید کنندگان درارتباط با مشکلات و راهکارهای موجود اظهار نظر کردند وبه بحث وتبادل نظر پرداختند ودرنهایت مقرر شد که از تولیدی ها بازدید به عمل آورده شود و اسامی نهایی تولیدکنندگان و مدارس تحت پوشش آن ها پس از بررسی های مورد نظربه سازمان دانش آموزی اعلام شود.
لازم به ذکر است کارگروه ساماندهی پوشاک مدارس در اداره اموزش و پرورش نیز برگزار شد و جانمراد داودی مدیر اموزش و پروش مسجدسلیمان دراین جلسه گفت : پوشیدن لباس فرم، موجب افزایش اتحاد و روحیه جمعی در بین دانش اموزان مدارس و رونق کسب کار می‌شود
رنگ، طرح، کیفیت پارچه و هزینه از جمله موارد مهمی است که دغدغه‌ی خانواده‌ها بوده و امید است با همت سازمان دانش آموزی در راستای هر چه بهینه شدن این امر گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار