رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران:

«روابط عمومی» از عناصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمان است

ساری (پانا) - رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی ، نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی را بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات برشمرد.

کد مطلب: ۹۱۵۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
«روابط عمومی» از عناصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمان  است

متن پیام علیرضا طالبی به شرح زیر است:

در عصر حاضر، روابط عمومی و ارتباطات در نقش بازوی فکری نظام تعلیم و تربیت، سهمی به سزا و بی نظیر در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان آموزش و پرورش دارد؛ زیرا با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه این نهاد عظیم را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد. ما روابط عمومی را یک هنر فاخر می دانیم که در آن، ارتباط متقابل و سازنده، نقشی کلیدی دارد و هدف متعالی اش، جلب اعتماد جامعه محسوب می شود.

نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد؛ لذا با عنایت به تنوع و گستره بی بدیل فعالیت در دستگاه با عظمت آموزش و پرورش، به روابط عمومی قوی، خلاق، پرتلاش و دارای سعه صدر نیازمند است تا با بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، با دانش ارتباطات و تقویت جایگاه خود، به نظام مدیریتی کشور یاری رساند.

امیدوارم اهالی روابط عمومی شهرستان ها و مناطق استان که نیروهایی جوان، خوش فکر و آینده‌نگر هستند، با تمام توان برای نیل به ارتقای جایگاه آموزش و پرورش بکوشند و با رعایت اصول شفافیت، صداقت و صراحت در گفتار و کردار و با پرهیز از تملق گویی، ایفاگر نقش ارزنده خود باشند.

در آستانه 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن ابراز قدردانی از تلاش های خواهران و برادران شاغل در روابط عمومی و با پیشکش بهترین تبریک ها و شادباش ها به محضر این عزیزان، دست‌آوردهای خانواده بزرگ ارتباطات آموزش و پرورش را ارج می نهم و توفیق روزافزون تمامی نقش آفرینان حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی را آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار