«ما و شما» کانال کردی شبکه سحر، میزبان یکی از دوبلورهای کردزبان است

تهران (پانا) - برنامه «ما و شما» که هر پنج شنبه از کانال کردی شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود، این هفته میزبان چیا بابامیری دوبلور باسابقه کرد است.

کد مطلب: ۹۱۵۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
«ما و شما» کانال کردی شبکه سحر، میزبان یکی از دوبلورهای کردزبان است

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «ما و شما» ( سەحەر و بینەران ) کانال کردی هر پنج شنبه به سراغ یکی از هنرمندان و دوبلورهای معروف و برجسته کشورمان می رود .
در برنامه امشب «چیا بابامیری» از بازیگران و دوبلورهای موفق و برجسته کرد حضور دارد که درباره فعالیت ها و کارنامه هنری خود ، مطالبی را برای بینندگان این برنامه بیان می کند. وی دوبله سریال های زیادی را با گویش کردی سورانی انجام داده است و هم اکنون در سریال طنز «پادری » که از کانال کردی در حال پخش است به جای یکی از شخصیت های داستان صحبت کرده است. «بابامیری» در سریال های «در حاشیه» ، «مردان کوچک» ، «بگو که هستم» نیز از عوامل دوبله بوده است.
گوشه هایی از فیلم و سریال هایی که بابامیری دوبله کرده است در این برنامه پخش خواهد شد.
« ما و شما» به عنوان پل ارتباطی بین بینندگان شبکه سحر و عوامل و دست اندرکاران کانال کردی عمل می کند.
این برنامه از بخش ها و آیتم های متنوع و جذابی تشکیل شده است.
یکی از آیتم ها کلیپ عکس بینندگان است که عکس های ارسالی از طرف مخاطبان برنامه انتخاب و پخش می شود.
هر پنج شنبه نیز جدیدترین برنامه های کانال کردی که قرار است به زودی به روی آنتن بروند، معرفی و آنونسی از سریال و یا فیلم برای آشنایی بیشتر ببیندگان پخش می شود.
همچنین گزارش مردمی از کردستان عراق توسط خبرنگار کانال کردی پخش می شود که نظرات مردم را درباره فیلم ها و سریال های در حال پخش ، جویا می شود.
بخشی هم مربوط به پشت صحنه است که در این قسمت از مهمان هفته گذشته برنامه ، نحوه آماده شدن وی و نظرش درباره برنامه و .. گوشه هایی از آن پخش می شود.
بخش «حکایت کوچک» مربوط به فعالیت های رادیو کردی است و به مدت 3 تا 4 دقیقه پخش می شود و هدف آن معرفی فعالیت های این رادیو است از دیگر آیتم های « ما و شما » است.
برنامه «ما و شما» را مصطفی قوامی تهیه می کند. اجرای برنامه را آزاد ابراهیمی بر عهده دارد. دستیاران برنامه ، محمد محمدی و مرتضی مرآد و مترجمان همزمان عبدالله عابدی و فریبا عبدالملکی هستند.
مدت زمان این برنامه 60 دقیقه است که هر پنج شنبه به صورت زنده ساعت 23:30 به وقت تهران از کانال کردی شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود.
برنامه «ما و شما» به گویش کردی سورانی پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار