جلسات دیدار و گفت و گوی صمیمی خبرنگار پانا آذربایجان شرقی

سخنگوی شورای شهر تبریز: گرانی کاغذ به شکل اسفباری مردم را نگران نمی کند

تبریز (پانا)- سخنگوی شورای شهر تبریز و دبیر اجرایی خانه کارگر استان گفت: چرا مردم به همان اندازه که به افزایش قیمت تخم مرغ اعتراض می کنند نسبت به افزایش قیمت کاغذ حساسیت نشان نمی دهند؟

کد مطلب: ۹۱۵۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی شورای شهر تبریز: گرانی کاغذ به شکل اسفباری مردم را نگران نمی کند

کریم صادقزاده در دیدار و گفتگوی صمیمی دانش آموزان پانا، خود را خادم مردم و حامی قشر پایین جامعه معرفی کرد و گفت: همواره فعالیت های خود را در راستای حمایت از کارگران، شهروندان و بازنشستگان به صورت مستمر دراستان به ثمر رسانده ام.

وی با بیان اینکه آموزش و پوشش خبری مهم ترین رسالت های خبرگزاری دانش آموزی پانا است، گفت: باید صداقت، قانون گرایی و مسئولیت پذیری از ویژگی های دانش آموزان پانا باشد.

سخنگوی شورای شهر تبریز در ادامه خود را عضو کوچکی ازجامعه خبرنگاری دانست و فعالیت خود را با افتخار در این عرصه اعلام کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان بیان کرد: هر مسئولی که در زیر مجموعه خود از افراد قوی استفاده کند همواره موفقیت از آن او خواهد بود و من سعی کردم تا کارکنان خانه کارگر همواره از متخصصانی باشند که بین مردم مقبولیت دارند.

صادقزاده احداث مجموعه بزرگ رفاهی، فرهنگی و ورزشی کارگران را در راستای حمایت قشر کارگر دانست که بدون هیچ گونه حمایت مالی از جانب دولت تاسیس شده است.

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: شورا، محل خدمت به مردم است چرا که خدمت به مردم مهم ترین اصل زندگانی است و خدمت به خلق الله اساسی ترین کاری است که یک انسان در حد توان باید آن را به انجام برساند.

وی ادامه داد: هر کس تک نفری حرکت کند حتما شکست خواهد خورد و یکی از اصول موفقیت من، داشتن گروه های مشاوره و همکاری با عامه مردم است.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان سخنی از مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ کتاب خوانی در کنار گسترش فضای مجازی را اصلی مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: مردم تنها به فضای مجازی روی آورده اند و به جای نزدیک شدن به روزنامه و کتاب خوانی پله پله از آن دور شده اند.

صادقزاده با اشاره به حادثه آتش سوزی سرای ایکی قاپیلار بازار تبریز گفت: تبریز شهری حادثه خیز است و مدیریت بحران همواره باید آماده باشد و مسئولان باید از حرف وارد عمل شوند چرا که بعد از حادثه ای، کاش ها پاسخ گو نخواهند بود.

وی در خصوص معضل بیکاری در کشور گفت: 60 درصد جوانان باسواد ما بیکار هستند، در تمام عرصه ها مسائلی هست که باید عملی شود و اگر در این زمینه فقط 5 بند از سیاست 13 گانه رهبر معظم انقلاب اجرایی شود دیگر مشکل بیکاری نخواهیم داشت.

سخنگوی شورای شهر تبریز در پایان گفت و گوی صمیمی با دانش آموزان افزود: جوانان ما باید هدفمند درعرصه های فرهنگی، آموزشی و دیگر عرصه ها مسائل را به چالش بکشند و باعث رشد جهشی و هدفمند کشور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار