برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن،عترت و نماز شهرقدس

شهرقدس (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی،کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرقدس در سالن اجتماعات شهید دهنو برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن،عترت و نماز شهرقدس

در این مراسم محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس عنوان کرد: ما امسال 2500 نفر شرکت کننده داشتیم که 574 نفر آنها به مرحله منطقه راه یافتند وآمار نشان میدهد که از منطقه شهرقدس 45 نفر به مسابقات استانی اعزام شدند ونسبت به سال گذشته آمار افزایشی داشتیم و خوشبختانه دانش آموزان این منطقه خوش درخشیدند.

او در ادامه بیان کرد: مراسم‌های قرآنی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد و بی شک دانش آموزانی که در این مسیر گام برمیدارند موفق خواهند شد و هیچگاه تیرهای مسموم جامعه به سمت افرادی که با قرآن مانوس شده اند پرتاب نخواهد شد.

قاسمی گفت: مهارتی هست به نام مهارت نگاه مکعبی که اگر به آن عمل کنیم دچار قضاوت نابجا نخواهیم شد ونگاه تک بعدی سبب می شود که ما قضاوت بیهوده و نادرست داشته باشیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس با اشاره به آیه 12 سوره حجرات اظهار داشت: این آیه به ما گوشزد میکند که قضاوت نادرست بدتر از خوردن گوشت مردار برادر است وشیطان از راهی که نمیداند شمارا وسوسه میکند و مسئولیت شما که اهل قرآن هستید از افراد معمولی بیشتر است وامیدوارم همواره در زیرسایه قرآن به زندگی با آرامش دست یابیم.

در این مراسم وحید نخستین کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، مصطفی برجی کارشناس مسئول قرآن،عترت و نماز و فهیمه یزدان شکوه کارشناس قرآن،عترت و نمازآموزش و پرورش شهر قدس نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:نسترن خدابنده لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار