رئیس اتاق بازرگانی استان همدان:

عدم فروش نفت برای ما فرصت است نه تهدید

همدان (پانا) - رئیس اتاق بازرگانی استان در جلسه کمسیون صنایع که صبح امروز تشکیل شد با بیان این یکی از کمیسیون های حائز اهمیت برای اتاق که می تواند کارهای بازار، پروژه های صنایع و مشکلات تولیدکنندگان را حل کند کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی است خواستار برگزاری انتخابات هرچه سریعتر هیأت رئیسه کمیسیون صنایع شد.

کد مطلب: ۹۱۵۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عدم فروش نفت برای ما فرصت است نه تهدید

علی اصغر زبردست با اشاره به این که بر اساس شیوه نامه مشخص شده چارچوبی برای انتخابات اتاق بازرگانی صورت گرفته که باید اجرا شود، افزود: براساس دستور العمل ابلاغی مقرر شده است که اتاق بازرگانی هر شهر دستورالعملی مستقل برای اعضای خود مشخص کند.

او بیان کرد: هر کمیسیون باید دارای 4 کمیته باشد و برای هرکدام از آن ها شرح وظایفی جدا تهیه شود که اعضای هیأت رئیسه مجدد آن را تصحیح کنند.

زبردست گفت: با توجه به فضای حاکم بر کشور و فشار سنگینی که بر روی تولیدکنندگان قرار دارد باید به دنبال راهی باشیم تا از موانع متصل شده به بخش سیاسی عبور کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی افزود: اگر دولت بتواند قوانین و مقررات سختی که بر سر راه بخش خصوصی است را بردارد کارها راحت تر پیش خواهد رفت.

زبردست در پایان با بیان این که درست است نفت وبال گردن ما شده اما نباید برای تحریم آن نگران باشیم گفت: عدم فروش نفت نه تنها تهدید محسوب نمی شود بلکه برای ما فرصت خوبی به شمار می رود.

در این جلسه 3 نفر اعضای کمیسیون صنایع شامل 1 رئیس و 2 نفر نایب رئیس انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار