معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

مسئولان فرهنگی نسل حاضر را با مجاهدت های مرحوم حجت الاسلام حسنی آشنا کنند

ارومیه (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامرضا حسنی به عنوان یک الگو در تاریخ آذربایجان مطرح است.

کد مطلب: ۹۱۵۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان فرهنگی نسل حاضر را با مجاهدت های مرحوم حجت الاسلام حسنی آشنا کنند

علی مصطفوی در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال حجت الاسلام حسنی افزود: مرحوم حسنی در خاطره مردم آذربایجان حک شده است و مردم مجهادت های آن مجاهد نستوه را فراموش نمی کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری سالگرد ارتحال مرحوم حسنی، ادامه داد: 2 خرداد 1398 مصادف با روز پنجشنبه مراسم سالگرد ارتحال مجاهد نستوه شیخ غلامرضا حسنی بر سر مزار آن مرحوم برگزار می شود.

مصطفوی اعلام کرد: این مراسم از ساعت 18.30 تا 20 با سخنرانی سردار اوصانلو و حجت الاسلام والمسلمین سلامتی و با حضور مسوولان استانی برگزار می شود.

وی بیان کرد: مسئولان فرهنگی باید با برگزاری نمایشگاه مختص عکس ها و مصاحبه های حجت الاسلام حسنی، نسل حاضر را با مجاهدت های آن مرحوم آشنا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید به پاس مجاهدت ها و خدمات بی شائبه چندین ساله ایشان مراسم ارتحال آن مرحوم باعظمت برگزار شود و این امر قدرشناسی مردم آذربایجان را نشان می دهد.

مصطفوی اظهار کرد: مسئولان استانی باید با برگزاری مناسب و با عظمت مراسم سالگرد ارتحال مرحوم حسنی به پاس زحمات آن مرحوم ادای دین کنند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: مرحوم حسنی افتخار آذربایجان و سرمایه استان است و باید به صورت جدی نخستین سالگرد آن مرحوم با عظمت و مقتدرانه برگزار شود.

وی تاکید کرد: برگزاری باشکوه مراسم اقتدار و عظمت حجت الاسلام حسنی را در جامعه را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار