برگزاری شب های خاطره با محوریت گام دوم انقلاب در آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از برگزاری شب های خاطره با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی در سال جاری  خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شب های خاطره با محوریت گام دوم انقلاب در آذربایجان‌شرقی

سیدمحمدحسین بلاغی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری شب های خاطره حوزه هنری استان در سال ۱۳۹۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: شب های خاطره از جمله برنامه های محوری حوزه هنری استان است که تاکنون سیزده عنوان برنامه، در قالب دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری، در این استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد کیفی این برنامه در سال جاری بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه‌ها، مدارس، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی، در شب‌های خاطرات به موضوعات تخصصی هشت سال دفاع مقدس خواهیم پرداخت.

بلاغی همچنین ادامه داد: امسال در نظر داریم از خاطرات منحصر بفرد از جمله خاطرات رزمندگان بهداری، گردان امام حسین (ع) و جبهه غرب که تاکنون به آن موضوعات ورود پیدا نشده، بپردازیم.

رئیس حوزه هنری استان در ادامه از برگزاری شب های خاطره با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال شب‌های خاطره با تلفیقی از دفاع مقدس و گام دوم انقلاب کار خود را ادامه خواهد داد که در این راستا کتابچه هایی با این موضوع به چاپ می‌رسد.

وی در ادامه تأکید کرد: همچنین برنامه های شب‌های خاطره در سال جاری، با دید هنری‌تر از قبل برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری شب خاطره حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در سال ۹۸ با حضور جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس از جمله آقایان کریم حرمتی، یوسف رامجو، عبدالرزاق میراب و رضا قلیزاده برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار