مراسم اختتامیه سومین جشنواره سفیران سلامت در ابهرزنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش ابهر آیین اختتامیه سومین جشنواره سفیران سلامت در ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه سومین جشنواره سفیران سلامت در ابهرزنجان برگزار شد

آیین اختتامیه سومین جشنواره سفیران سلامت با حضور عباس عزیزخانی مدیر آموزش و پرورش ابهر، ابوالفضل بابایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و فرشید شادمان کارشناس بهداشت در محل سالن فرهنگسرای نور ابهر برگزار شد.

در این مراسم که به همت کارشناس سلامت و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش ابهر برگزار شد از دانش آموزان ، مربیان بهداشت و مدیران مدارس شرکت کننده در جشنواره با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر گردید.

مدیر آموزش پرورش ابهر در این مراسم ضمن قدردانی از دانش آموزان برگزیده مسابقات جشنواره و با تاکید بر اهمیت سلامت جسمی و روانی در بین دانش آموزان، از دانش آموزان عضو سفیران سلامت خواست تا پیام آور سلامتی و نشاط در جامعه باشند .

عزیزخانی با اشاره به لزوم پرهیز از مصرف بی رویه چربی، شیرینی، قندها، نمک و غذاهای فست فود، گفت: «رعایت نکردن سبک زندگی سالم و کم تحرکی موجب چاقی و بسیاری از بیماری‌ها می‌شود و در کنار این موارد باید با مشارکت اولیا و مربیان و با تاکید بر خود مراقبتی، از بروز بیماری‌های روانی که خطرناک‌تر از بیماری‌های جسمی هستند جلو گیری کرد.»

وی با اشاره به مشارکت فعال دانش آموزان در این جشنواره، افزود: «محور‌های این جشنواره آموزش تغذیه سالم، پیشگیری و خود مراقبتی‌ها و آلاینده‌های زیست محیطی بود.

گفتنی است اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان مائده، شاهنامه خوانی توسط پرنیا مقصودی دانش آموز دبستان کاشانی و تجلیل از دانش آموزان ، مربیان بهداشت و مدیران مدارس شرکت کننده در این جشنواره از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار