پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

متن پیام «ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بدین شرح است.

روابط عمومی از زیر شاخه های ارتباطات اجتماعی به شمار می رود و به دلیل جایگاه ارزشمندش در ارتباطات درون و برون سازمانی، از نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان ها و نهادها برخوردار است.

روابط عمومی ها وظایف گسترده ای را به عهده دارند که انجام آنها در مدیریت شایسته ی یک سازمان یا نهاد تاثیر بسزایی دارد. آگاه کردن، ترغیب، تشویق، ترویج و تبلیغ، انجام تحقیقات اجتماعی و افکار سنجی و پیوند آن به منابع سازمان و عموم مردم، اهم این وظایف هستند.

حرفه و فن روابط عمومی برای حفظ و ادامه ی حیات مدیریت ها به اندازه ای اهمیت دارد که به پیشنهاد شورای اطلاع رسانی دولت و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، بیست و هفتم اردیبهشت به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» در تقویم رسمی کشور جای گرفت تا فرصتی برای تعالی و تکامل روابط عمومی در کشور فراهم و بیش از گذشته بر اهمیت فعالیت روابط عمومی ها تاکید شود.

برخود وظیفه می دانم فرارسیدن 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات که منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاع‌رسانی هستند و با به کارگیری هنر ، مهارت و دانش ، فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش را فراهم کرده اند تبریک عرض نموده و از تلاش خالصانه شان در جهت اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی ، تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار