سازمان دانش‌آموزی بزرگترین بازوی آموزش و پرورش

یزد (پانا) - مدیر کل اموزش و پرورش استان بیان داشت: بزرگترین بازوی آموزش و پرورش برای تحقق رویکرد سند تحول بنیادین، سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۹۱۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بزرگترین بازوی آموزش و پرورش

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی بیان داشت: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است که آموزش و پرورش با کمک سازمان دانش‌آموزی این رسالت مهم را اجرایی می کند.

وی وظیفه اصلی آموزش و پرورش را تربیت دانست که در سند تحول معلم برابر با مربی است، و تربیت در ابعاد 6 گانه هنری، اقتصادی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و... کارآمد خواهد بود.

دانافر بزرگترین بازوی آموزش و پرورش را برای تحقق رویکرد سند تحول بنیادین، سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد و بیان داشت: سازمان دانش‌آموزی رویکرد فرهنگی هنری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سازمان دانش‌آموزی «همفکری، همدلی، همیاری» گفت: شناخت، احساسات، رفتار در این سه شعار گنجانده شده است یعنی تمامی رسالت های آموزش و پرورش را شامل می شود.

وی هویت بخشی به کودکان را عامل موثر دیگر در تحقق سند تحول بنیادین دانست و اظهار داشت: هویت بخشی به کودکان وظیفه و رسالت تمامی دستگاه ها است و باید به گونه ای آموزش داده شود که آنها به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

این مقام مسئول در پایان از فعالیت های سازمان دانش‌آموزی که باعث تزریق مفید به بدنه آموزش و پرورش شده است تشکر و قدردانی کرد و سازمان دانش‌آموزی را بدنه مهم تشکیلات دانش‌آموزی دانست که توانسته این رسالت را به خوبی ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار