آمادگی کامل شهر ارومیه برای میزبانی از مسابقات لیگ ملت‌ها

ارومیه (پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از آمادگی کامل شهر ارومیه برای میزبانی از مسابقات لیگ ملت‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل شهر ارومیه برای میزبانی از مسابقات لیگ ملت‌ها

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مسابقات لیگ جهانی والیبال خرداد ماه امسال در ارومیه با حضور تیم‌های کانادا، روسیه، لهستان و ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان، اعضای ستاد اجرایی استانداری، تمام تلاششان برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات می‌باشد.

وی افزود: سالن ۶ هزار نفری الغدیر تقریبا آماده است و ۹۰ درصد کار‌های آن انجام شده است و تا چند روز آینده مشکلی نخواهیم داشت.

چمن گلی گفت: سطح مسابقات بسیار بالاست و کشور‌های قدرتمندی مانند روسیه و لهستان که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارند، در این مسابقات شرکت دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه این مسابقات حدود یک میلیارد بیننده خواهد داشت، سعی بر آن داریم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان آذربایجان غربی نیز نشان داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این مسابقات در فضای مجازی به صورت گسترده اطلاع رسانی شده است. شهرداری ارومیه، اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل ارشاد نیز با نصب بیلبورد‌هایی در سطح شهر نقش به سزایی در اطلاع رسانی دارند.

وی اظهار کرد: این مسابقات علاوه بر پخش زنده تلویزیونی در سه نقطه شهر و همچنین محوطه سالن الغدیر پخش خواهد شد.

چمن گلی گفت: خرید بلیط‌های مسابقات به صورت اینترنتی نیز امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: سالن الغدیر مشکلات فنی خاصی داشت که با عنایت استانداری و سایر نهاد‌های ذی ربط مشکلات مرتفع شد.

وی به بهینه سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن، سرویس‌های بهداشتی، رختکن ها، صندلی تماشاگران، نوردهی و روشنایی سالن، دوربین‌ها و سیستم صوتی سالن، محوطه سازی اطراف سالن اشاره کرد.

چمن گلی هدف نهایی از برگزاری این مسابقات در ارومیه را ایجاد انگیزه، شور، نشاط. لذت و شادی مردم استان دانست.

هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹ از ۲۴ تا ۲۶ خرداد در سالن شش هزار نفری ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار