پروژه دانش‌آموزان محلاتی به مرحله کشوری طرح جابر بن حیان راه یافت

اراک(پانا)- معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان محلات از راه‌یابی پروژه طراحی و ساخت "ایستگاه دوکاره" دانش‌آموزان محلاتی به مرحله کشوری طرح جابر بن حیان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پروژه دانش‌آموزان محلاتی به مرحله کشوری طرح جابر بن حیان راه یافت

سعید جوادی معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان محلات گفت: پروژه طراحی و ساخت "ایستگاه دوکاره" دانش‌آموزان محلاتی به مرحله کشوری طرح جابر بن حیان راه یافت.

وی افزود: این پروژه توسط کیاوش عبادی، علی حاج‌آقایی، سینا علیزاده، امیرحسین کریمی و مهدی صمدی دانش‌آموزان دبستان شاهد شهید محلاتی به سرپرستی نیلوفر آزادنسب آموزگار این دانش‌آموزان طراحی و اجرا شده است و می‌بایست مجریان طرح در داوری مرحله کشوری به همراه پروژه برای تشریح طرح خود شرکت نمایند.

جوادی اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار مهم در حوزه ابتدایی طرح جابر بن حیان است که هدف از برگزاری آن تربیت دانش‌آموزانی کارآزموده در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی می‌باشد.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح این فرصت برای دانش‌آموزان مهیا می‌شود که از سنین پایین مفاهیمی مانند روش تحقیق را آموزش ببینند و برای انجام تحقیقات و پروژه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر در آینده آماده شوند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان محلات ایجاد روحیه‌ی پژوهشی و برانگیختن حس تحقیق و کاوش در دانش‌آموزان در کنار پرورش دانش‌آموزان خلاق را از اهداف مهم طرح جابر عنوان نمود و گفت: شرکت دانش‌آموزان در طرح جابر را نوید بخش آینده ای فعال و پویا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار