هجدهمین کلنگ مدرسه خیر‌ساز شهرستان دیواندره در روستای قره گل زمین زده شد

دیواندره(پانا) - کلنگ دبستان دو کلاسه روستای قره گل با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین و اهالی روستای قره گل شهرستان دیواندره و همچنین خانواده مرادی، خیر سازنده دبستان، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در زمینی به مساحت تقریبی 1000متر مربع زمین زده شد.

کد مطلب: ۹۱۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هجدهمین کلنگ مدرسه خیر‌ساز شهرستان دیواندره در روستای قره گل زمین زده شد

توان فرماندار شهرستان دیواندره با قدردانی از این خیر نیک‌اندیش و پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در خصوص احداث پروژه‌های خیرساز عنوان کرد: کار خیر فی نفسه بسیار ارزشمند است و حال اگر این کار خیر در زمینه تعلیم و تربیت باشد اهمیت و ارزش آن دو چندان است؛ چون تعلیم و تربیت زمینه ساز رشد همه کشور و فرزندان آن است؛ آنانی که باید فردای ایران اسلامی را بسازند و ادامه دهنده این راه باشند.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: آثار تعلیم و تربیت همواره ماندگار است؛ چون تعلیم و تربیت زیر بنای جامعه برای توسعه و پیشرفت است. تاکید بر اهمیت این موضوع بارها در قرآن کریم، احادیث و روایت های بزرگان دین به چشم می خورد.

توان در این مراسم اظهار کرد: خیران عامل پیشرفت و ترقی جامعه هستند. دولت به تنهایی نمی‌تواند کلیه نیاز های جامعه را برآورده سازد؛ بنابراین وجود خیران نیک‌اندیشی همچون خانواده محترم مرادی به عنوان یار و حامی دولت و ملت همواره مورد نیاز است.

عبدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره هم در این آبین کلنگ زنی با قدردانی از خانواده مرادی خیر این فضای آموزشی اظهار کرد: آموزش و پرورش محوری‌ترین نهاد اجتماعی است که ریل توسعه و پیشرفت کل جامعه از آن می گذرد؛ با توجه به حساسیت این دستگاه باید کاری کرد که این سیستم به دور از چالش و مشکل باشد تا بتواند زمینه تحقق اهداف عالی را فراهم آورد.

وی در ادامه سخنانش گفت: یکی از چالش های بزرگی که آموزش و پرورش با آن روبه‌رو است کمبود فضاهای آموزشی است. تا اکنون اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است ولی متاسفانه جوابگوی نیاز واقعی سیستم تعلیم و تربیت نیست. امروز در سایه حمایت دولت تدبیر و امید و همچنی خیران ارجمند موفق شده‌ایم در شهرستان دیواندره بخشی از این مشکلات را کاهش و اقدامات ماندگاری را صورت دهیم.

مدیر آموزش و پرورش دیواندره با اشاره به افتتاح 18 فضای آموزشی خیر ساز در دو سال اخیر گفت: تمام تلاش ما در مجموعه ستادی آموزش و پرورش دیواندره بر این است که با بهره گیری از ظرفیت عظیم خیران مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی شهرستان را تا حدودی رفع کنیم و در همین راستا تا چند ماه آینده ان‌شاءالله شاهد افتتاح تعدادی از این پروژ‌ها خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار