در خردادماه؛

مازندران میزبان سه رویداد اقتصادی و بین‌المللی می‌شود

ساری (پانا) - مازندران در خردادماه شاهد سه رویداد  اقتصادی و بین‌المللی خواهد بود.

کد مطلب: ۹۱۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مازندران میزبان سه رویداد اقتصادی و بین‌المللی می‌شود

استاندار مازندران در جلسه کارگروه توسعه صادرات مازندران با اعلام این خبر گفت: «همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نشست روسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای دریای خزر و برگزاری نمایشگاه ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های استان سه رویداد اقتصادی استان در خرداد ماه سال جاری خواهند بود.»

احمد حسین زادگان افزود: «سفرای کشورهای هدف، رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌ها، روسای اتاق‌های بازرگانی و چهره‌های فعال اقتصادی به این رویدادها دعوت شده‌اند.»

در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مازندران، ظرفیت‌های کشاورزی و صنایع غذایی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گفته استاندار مازندران علاوه بر اعضای شورای بین المللی همکاری های تجاری اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر،نمایندگان اقتصادی و سفارتخانه‌های ازبکستان، ارمنستان، افغانستان، عراق، کردستان عراق و آفریقای جنوبی هم دعوت شده‌اند.

حسین‌زادگان از مجریان دستگاه‌های برگزاری این رویدادها خواست در خروجی این نشست‌ها تنها افزایش صادرات مازندران را هدف قرار دهند.

او تاکید کرد: «داشته‌های مازندران را باید به درستی به میهمانان این اجلاس‌ها معرفی و بهره لازم را برای رونق اقتصادی و ارزآوری برد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار