روابط عمومی منجر به خوشنامی سازمان می شود

پانا (اصفهان)-با عنایت به در پیش بودن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی طی مراسمی با حضور مدیریت استانی دانشگاه و روسای پردیس ها و مراکز و با حضور مدیریت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان از رابطین روابط عمومی در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۱۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی منجر به خوشنامی سازمان می شود

شهرام عروف زاد در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی روابط عمومی و ارتباطات عنوان کرد:اهمیت ارتباط و روابط عمومی بر هیچ شخصی پوشیده نیست.روابط عمومی مدیریت خوشنامی است؛ زیرا با اطلاع یابی و اطلاع رسانی به موقع منجر به خوشنامی سازمان خواهد شد.

وی افزود:در دانشگاه فرهنگیان اصفهان اقدامات زیادی انجام می شود که نیاز است این اقدامات به خوبی و به صورت مستمر به مخاطبان منعکس گردد؛ با عملکرد روابط عمومی شفافیت اتفاق می افتد و همراهی مخاطبان را در بر دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت:نقش مسئولین روابط عمومی بسیار مهم است آنها سازنده ارتباطات برون و درون سازمانی هستند؛ لذا روابط عمومی ها باید برنامه محور حرکت کنند و مدام ضمن اطلاع یابی مناسب تولید خبر را انجام دهند و در این راه باید متعهد و با طرح و ابتکار اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار