مدیر آموزش و پرورش دشتستان:

آیین تجلیل از دانش آموزان و آموزگاران برتر استانی در جشنواره جابربن حیان مقطع ابتدایی برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: دوره ابتدایی رکن اصلی آموزش و پرورش می باشد، برگزاری جشنواره جابر بن حیان در این مقطع برای بروز و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۹۱۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دانش آموزان و آموزگاران برتر استانی در جشنواره جابربن حیان مقطع ابتدایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دشتستان، سید حسن لواسانی فرد در آیین تجلیل از دانش آموزان و آموزگاران برتر استانی در جشنواره جابربن حیان مقطع ابتدایی در محل سالن کنفرانس مدیریت اظهار داشت: امروز جهان به این نتیجه رسیده اگر بخواهیم ملتی پویا و قوی داشته باشیم باید زیر بنائی کار کنیم زیرا که مقطع ابتدایی رکن اصلی آموزش و پرورش به حساب می آید .

وی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش باید روی مقطع ابتدایی سرمایه گذاری کند گفت: دانش آموزان دانشمندان کوچک و سرمایه آینده ایران اسلامی بشمار می آیند، پس ضروری است در شکوفایی و رشد این دانشمندان یاری نمائیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه با وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش، یادگیری تلفیقی دانش آموزان و توجه به معلمان چند مهارتی از ضرورت های نظام تعلیم و تربیت است.

لواسانی فرد اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره " جابربن حیان" بروز استعدادهای دانش آموزان، تقویت روحیه پرسشگری، تحریک ذهن دانش آموزان و واکاوی چیستی مسائل پیرامون و مشاهده دقیق محیط زندگی می باشد.

گفتنی است در این آیین از 31 دانش آموز، 28 آموزگار و معلم راهنمای راه یافته به مرحله استانی و همچنین برترین های استانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار